Співпраця з Фондом захисту інвалідів
ДНЗ «Харківський поліграфічний  центр ПТО» - один із небагатьох сучасних навчальних закладів, який вже не перший рік  надає освітні  послуги інвалідам та  особам з  особливими потребами.
     Давня дружба та тісна співпраця єднають ДНЗ «Харківський поліграфічний центр ПТО» та  Харківське обласне відділення «Фонду соціального захисту інвалідів». 
     Час, складна економічна ситуація в країні,   нестабільність та  низьке матеріальне забезпечення спонукають  дітей - інвалідів та  їх батьків до   пошуку навчального закладу, де б дитина - інвалід  змогла здобути   професію, відповідно до своїх фізичних здібностей та у подальшому реалізувати набуті   уміння та навички.  Відповідно до Законів України Поліграфічний центр здійснює в установленому порядку перепідготовку осіб з  особливими потребами.
    Серед професій, які пропонує поліграфічний центр дітям - інвалідам та особам з особливими потребами,  особливою популярністю користується  професія «Оператор комп’ютерної верстки,  палітурник».  Ця професія має певні переваги: нею можуть оволодівати інваліди з різними  вадами фізичного розвитку, професія користується попитом на ринку праці та у подальшому дає можливість   працевлаштуватися на поліграфічних підприємствах  м. Харкова та  України.
     Отже, одними із головних  законів України,  яким керується у своїй роботі навчальний  заклад є  Закон України  «Про  основи  соціальної захищеності  інвалідів  в Україні», який передбачає  надання освітніх послуг, професійної підготовки, працевлаштування, матеріально, соціально - побутових послуг  і медичного забезпечення інвалідів. Разом з тим  адміністрацією підібрані і опрацьовані нормативно - правові документи, які сприяють ефективній організації  роботи з дітьми - інвалідами в навчальному закладі, а саме: заходів,  спрямованих на  адаптування в учнівському  колективі, досягнення високого рівня самореалізації, підготовку дітей - інвалідів до самостійного життя в суспільстві, створення сприятливих умов для навчання та їх гармонійного розвитку, формування професійної і особистісної компетентності  випускників - інвалідів. Харківське обласне відділення бере участь у розробці та вдосконаленні законодавства у сфері соціального захисту інвалідів та надає інформаційно-консультаційні послуги інвалідам і підприємствам з питань, що належать до його компетенції.
Спільна діяльність з громадськими організаціями
Тісна співпраця Поліграфічного центру з громадськими організаціями,  наркологічним кабінетом та службою у справах дітей Московського району, дитячим центром "Компас" Харківського міського благодійного фонду "Благо", громадською організацією "За здоровий спосіб життя" а також з Харківським обласним відділенням Всеукраїнської благодійної організації "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД", щодо профілактичних бесід спрямованих на здоровий спосіб життя.
Організація роботи класних керівників   та майстрів в/н
Золоті правила класного керівника
Методична комісія класних керівників складається із 6 викладачів та 16 майстрів в/н. Очолює методичну комісію викладач математики Картавих Тетяна Олександрівна.
Цьогорічне планування виховної роботи у групах передбачає проведення заходів, спрямованих на реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Таким чином основна кількість заходів, що будуть проводитися у групах якраз і спрямована на  реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді: це проведення відкритих виховних годин, проектна діяльність керівників груп,  проведення круглих столів, диспутів,  створення мультимедійних презентацій.
1.Бути  особистістю, до якої  учні тягнутимуться.
2.Вчитель повинен викликати  любов і повагу учнів до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3.У вчителя не має бути улюбленців, тоді  дитина прислухатиметься до порад такого вчителя,  виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найпотаємнішим.
4.Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і  заохочувати позитивне. Це  наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5.Вчитель повинен правильно використовувати свій час,  щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6.Вчителю слід завжди бути  доброзичливим. . Немає  в дитині нічого такого, що  вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. 7.Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона  відповість тим самим.
8.Учителю варто читати  більше наукової літератури. З такою людиною дітям  завжди цікаво.
9.Завдання вчителя, як особистості: «знайди себе в собі», підкори  себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
10.Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
11.Класний керівник має створити доброзичливий учнівський  колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що  поруч з нею  людина,  з інтересами якої треба рахуватися.
12.Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й хороший розум, не  допускати поспішних,  непродуманих рішень, не залежати від настрою.
13.Вчителю слід дорожити довір’ям дитини,  любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми скрадатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
14.Вчителю необхідно виховувати у  дітей самодисципліну, боротися  з лінощами. Разом з батьками добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти,  що навчання у школі - це їхня найважливіша робота.
Основні  напрямки індивідуальної роботи з  учнями:
- Розвиток пізнавальних інтересів;
- Формування комунікативних якостей;
- Виховання самодисципліни;
- Розвиток творчих здібностей;
- Корекція поведінки, робота з важковиховуваними учнями, учнями з аддиктивною поведінкою;
- Вихід з кризових ситуацій, допомога учням з вадами здоров’я;
- Робота з обдарованими учнями;
- Вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов і процесу їх розвитку;
- Встановлення міжособистістних відносин з кожною дитиною;
- Взаємодія з батьками, адміністрацією,  соціально-психологічною службою навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учня, педагогічної підтримки суспільно-корисних  ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному фізичному  становленні учнів;
- Діагностика результатів навчання, виховання, розвитку кожної особистості учня, облік їх особистих досягнень.
ДНЗ
"Харківський регіональний центр професійної освіти
поліграфічних медіатехнологій та машинобудування"
ВИХОВНА РОБОТА

Заступник директора з виховної роботи
Моісеєнко
Світлана Вікторівна


"Патріотичне виховання це - сфера духовного життя, яка  проникає в усе, пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується»
                                                   В. Сухомлинський
Практичний психолог
Шуть Карина
Володимирівна


Освіта:  Національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди


Все можливе, на неможливе просто потрібно більше часу!

Виховна тема:
«Якісне оновлення змісту, форм і методів виховання на основі впровадження нових передових  технологій»


Основні напрями виховної роботи:

Виховна робота в Державному навчальному закладі «Харківський регіональний центр професійної освіти поліграфічних медіатехнологій та машинобудування» спрямована на організацію колективної,  групової та  індивідуальної роботи з учнями, виявлення їх творчих інтересів, здібностей, нахилів, захоплень, на формування морально-етичних норм поведінки, на виховання духовності та гуманності, громадянської свідомості та національних почуттів.
Заклад освіти прагне: 
●забезпечити комфортні і безпечні умови навчання та виховання учнів;
● забезпечувати виконання плану заходів з реалізації Концепції регіонального освітнього  проєкту «Виховний простір Харківщини»;
● створювати освітнє середовище, вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації;
●організувати роботу гуртка з предмета «Громадянська освіта»;
●залучати представників учнівського самоврядування до вирішення різних питань навчального закладу;
●підтримувати постійний зв’язок з громадськими організаціями, що впливають на розвиток і виховання підростаючого покоління;
●постійно пропагувати здоровий спосіб життя серед учнівської молоді, залучати громадські організації до  проведення профілактичної роботи;
● продовжувати тісну співпрацю з ССД, сектором ювенальної поліції Московського відділу поліції ГУНП у Харківській області (м. Харків) щодо профілактики правопорушень, бродяжництва, жебракування та злочинності серед учнівського колективу;
● удосконалювати  роботу психологічної служби та приділяти більшу увагу  дітям з особливими освітніми потребами, дітям-сиротам, дітям, позбавленими батьківського  піклування;
● сприяти  формуванню національно-патріотичних та громадянських якостей учнів;
● проводити заходи, спрямовані на протидію проявам булінгу в учнівському середовищі;
● проводити роботу щодо запобігання та протидії домашньому насильству;
● проводити заходи щодо профілактики торгівлі людьми;  
● постійно оновлювати на сайті центру матеріали Національної дитячої гарячої лінії;
● використовувати ефективні форми моніторингу виховного процесу з метою відстеження рівня вихованості учнів;
● підтримувати постійний зв’язок з родинами учнів, залучати батьківський комітет до вирішення до вирішення важливих питань організації навчально-виховного процесу;
● розвивати роботу Євроклубу,  співпрацювати з  ЗП(ПТ)О України;
● впроваджувати у виховну роботу дистанційні форми та методи;
Методична комісія класних керівників  та майстрів виробничого навчання складається з  12 професійних, талановитих педагогів, що  мають  значний досвід роботи з учнями в системі  закладів професійно (професійно-технічної) освіти.
Основна мета виховної роботи Центру - забезпечення органічної єдності навчальної та позаурочної діяльності учнів, сім'ї і громадськості, розвиток творчих здібностей дітей, організація диференційованої роботи з ними. З цією метою провадиться комплекс заходів щодо виховання:
- національно свідомої особистості майбутнього громадянина України;
- залучення підростаючого покоління до традицій, звичаїв, обрядів українського народу, героїко– патріотичного виховання;
-  формування в учнів  навичок  культури  здоров’я, безпечної поведінки; 
- підвищення рівня інформованості учнів з питань профілактики тютюнокуріння,  алкоголізму, наркоманії, профілактика ВІЛ/СНІДу;
- профілактика поширення ксенофобських і расистських проявів серед молоді; випадків фізичного і психічного насильства;
- попередження торгівлі людьми,  всіх  форм експлуатації,  втягання у злочинну діяльність;
- подолання злочинності та правопорушень серед неповнолітніх.
«Виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення патріотичного виховання дітей та молоді - формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей».
Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
Структура виховної роботи

                                Шановні колеги!
Відповідно до листа Директорату професійної освіти МОНУ від 15.06.2020 №5/345-22 Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Харківській області повідомляє,  що відповідно до статті 2 Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про  загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», з метою вшанування світової пам’яті, громадянської відваги і самовідданості, сили духу, стійкості та героїчного подвигу воїнів, полеглих під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, у закладах освіти проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання.
Просимо розмістити у навчальних групах цю інформацію та провести роз’яснювальну роботу щодо Указу Президента «Про  загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України». Указ Президента додається

ПЕРЕГЛЯНУТИ

Директор: dir.poligrafcpto@ptukh.org.ua

Бухгалтерія: buh.poligrafcpto@ptukh.org.ua

Метод. кабінет: mkab.poligrafcpto@ptukh.org.ua
Приймальня: pr.poligrafcpto@ptukh.org.ua

Відділ кадрів: vkadr.poligrafcpto@ptukh.org.ua

Телефон секретаря: (057) 738-42-63
Copyright © 2013 by 
ДНЗ «Харківський регіональний центр професійної освіти поліграфічних медіатехнологій та машинобудування»
All Rights reserved