Copyright © 2013 by "ДНЗ "Харківський поліграфічний центр ПТО""
All Rights reserved
Hosting Ukraine
КАТЕГОРІЇ
Робота над проектом Twinning «Модернізація законодавчих стандартів та принципів освіти та навчання у відповідності до політики ЄС щодо навчання впродовж життя»
Наші телефони:
(057) 738-06-04,
(057) 738-42-63
Факс:
(057) 738-42-63

Електронна пошта:
Соціально-психологічна служба
Практичний психолог
Гарна-Зайко Олександра Олександрівна
Освіта: ХНУ ім. В.Н.Каразіна, магістр психології, викладач.
Аспірант кафедри загальної психології ХНУ ім. В.Н.Каразіна
Збери всередині себе свої думки і в собі самому шукай справжніх благ. Копай всередині себе криницю для тої води,
яка зросить і твою оселю, і сусідську.
Г. С. Сковорода
Соціально-психологічна служба - це спільна діяльність практичного психолога та соціального педагога.
Ми прагнемо, щоб наш центр був острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб його учні на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу - розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.
Метою нашої роботи є сприяння розумінню дітьми і молоддю через просвітницьку роботу переваг здорового способу життя, стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції, визначення шляхів позитивної соціалізації молоді, формування життєво-необхідних знань, умінь і навичок та відмова від негативної поведінки, виховання та розвиток творчої особистості, гідного громадянина України.
Девіз:
«Кожна людина унікальна, що потребує уваги до неї з позицій моральності»
Соціальний педагог
Семененко Ольга Вікторівна
Освіта:  ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, магістр соціальної педагогіки, викладач
Hosting Ukraine
Діагностична робота. Діагностична робота включає в себе розпізнавання та оцінку якостей, особливостей і станів учня, вивчення особистісних особливостей та соціально-побутових умов життя дітей, сім’ї, соціального оточення, виявлення позитивних і негативних впливів, проблем, а також умов, необхідних для допомоги. Виявлення обдарованих учнів їх схильностей та можливостей розвитку особистості.
Профілактична робота. Профілактична робота це система заходів соціально-психологічного виховання, спрямованого на створення оптимальної соціальної ситуації розвитку учнів, які сприяють прояву різних видів їхньої активності. Соціально-педагогічна профілактика спрямована на зміну різноманітних зовнішніх і внутрішніх факторів і умов соціального виховання або перебудову їх взаємодії. З учнями систематично проводиться профілактика шкідливих звичок, негативний соціальних явищ та асоціальної поведінки учнів, робота з учнями «групи ризику».
Консультативна робота. Консультування це - професійна допомога учням, учителям, адміністрації, батькам, іншим особам, які займаються вихованням дитини, у пошуку розв'язання проблемної ситуації. Консультативна робота - це надання порад, рекомендацій учням, батькам, вчителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога та психолога центру.
Консультації можуть бути індивідуальними та груповими; разовими, короткочасними, тривалими; просвітницько-рекомендаційними, психологічними.
Корекційно-відновлювальна робота одним із завданнь соціально-психологічної служби центру є сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, у створенні умов для формування в них мотивації до самовиховання і саморозвитку, у забезпеченні індивідуального підходу до кожної дитини на основі психолого-педагогічного вивчення, у профілактиці й корекції відхилень в інтелектуальному й особистісному розвитку дитини.
Арт-терапія - метод зцілення за допомогою творчості, що застосовується у психотерапії, це засіб вільного самовираження і самопізнання.  Будь-яка творчість допомагає зрозуміти й оцінити свої почуття, спогади, образи майбутнього, знайти час для відновлення життєвих сил і спосіб спілкування із собою. Особливістю використання цього методу є те, що майже кожна людина (незалежно від свого віку, культурного досвіду, соціального стану) може брати участь в арт-терапевтичній роботі. Арт-терапія не вимагає особливих здібностей до об­разотворчої діяльності або будь-яких творчих на­вичок. Кожен, будучи дитиною, малю­вав, ліпив, танцював, грав. Тому арт-терапія практично не має обмежень у використанні. Немає підстав і для протипоказань до участіучнів в арт-терапевтичном у процесі.
Методична робота. Під керівництвом директора, кандидата педагогічних наук, Пономарьової В.В., практичний психолог, та соціальний педагог займаються розробкою методичних матеріалів у сфері професійного становлення та підготовки до професійної діяльності на виробництві учнів поліграфічної галузі, професійно-технічних навчальних закладів. У цьому напрямі було розроблено два посібники по роботі з учнями:
- Діагностичний інструментарій дослідження самовизначення особистості, професійного становлення та інтересів учнів ПТНЗ поліграфічної галузі
- Імідж-тренінг «Успішний поліграфіст»
Також, соціально-психологічна служба центру працює над удосконаленням роботи у групах інклюзивного навчання, адже учні з особливими потребами (з вадами слуху) є найбільш не захищеною категорією учнів, що потребують особливої уваги та не стандартних форм і методів роботи. З метою успішної соціалізації таких учнів,  успішного розвитку, покращення психологічного клімату у групі та емоційного стану учнів, психолог та соціальний педагог під керівництвом методиста НМЦПТО Герасименко А.В., розробили власну програму (курс арт-терапевтичних занять) по роботі з учнями із вадами слуху, який успішно впроваджується у нашому центрі.
ХОЧУ ПОСТУПИТИ НА НАВЧАННЯ
Практичний психолог
Шамай Катерина Ігорівна
Освіта: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Практичний психолог
За мотивами наших вчинків, в яких ми зізнаємося, безсумнівно, існують таємні причини, в яких ми не зізнаємося, а за ними є ще більш таємні, яких ми навіть і не знаємо. Більшість наших повсякденних вчинків є лише вплив прихованих,непомітних нами мотивів.
Зигмунд Фрейд
Курси підвищення кваліфікації
Професії рівня
молодшого спеціаліста
Професії на базі 11 класів
Професії на базі 9 класів