Життєве і професійне кредо: «Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!»
Науково-методична тема: «Від компетентного педагога – до компетентного випускника»
Методична робота у Державному навчальному закладі «Харківський регіональний центр професійної освіти поліграфічних медіатехнологій та машинобудування» – це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації, професійної майстерності кожного викладача та майстра виробничого навчання, на вдосконалення навчально-виховного процесу, що ґрунтується на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу.
Методична робота спрямовується на вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня викладачів та майстрів виробничого навчання, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку здобувачів освіти, збереження і зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних та загальних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів.
Методична робота здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», Державної національної програми «Освіта», «Про основні засади мовної політики в Україні», Національної доктрини розвитку освіти в XXI столітті, Положення про методичну роботу в ПТНЗ, рекомендацій МОНУ «Про організацію методичної роботи із педагогічними кадрами», рекомендацій НМЦ ПТО у Харківській області, Статуту навчального закладу тощо.
Система методичної роботи будується таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної та творчої майстерності кожного педагогічного працівника, передбачає тісну співпрацю викладача і майстра виробничого навчання.
- інструктивно-методичні наради,- методичні обєднання,- творча група з інновацій - участь у вебінарах, семінарах, конференціях, - педагогічні виставки
Індивідуальні форми роботи
- самоосвіта, - взаємовідвідування уроків
- консультації - наставництво
Принципи організації науково-методичної роботи є: - демократизація освітнього процесу; - організація роботи з педагогічними працівниками на основі потреб та реального рівня професійної компетентності; - системність та систематичність; - науковість; - мобільність; - оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи; - пріоритет знань та моральних цінностей.
Головними завданнями методичної роботи є: - ознайомлення з нормативно-правовими документами, які визначають державну політику в галузі освіти; - створення інформаційно-освітнього середовища професійного розвитку педпрацівника різними засобами, зокрема й із використанням технологій дистанційного навчання, соціальних мереж, тощо; - використання на практиці сучасних інформаційних та комунікативних технологій у системі науково-методичної роботи; - вплив методичної роботи на результативність навчально-виховного процесу за моніторингового контролю якості освіти; - надання допомоги під час атестації; - підвищення теоретичного рівня та педагогічної кваліфікації педагогів; - створення умов для використання в освітньому процесі педагогічного досвіду.